CityShoppari-uutisia

Vuonna 2021 tulemme panostamaan entistä voimakkaammin CityShoppari-sovelluksemme kehitykseen. Tämä tarkoittaa myös sitä, että 24 vuotta tehtyä kirja+kortti -yhdistelmää ei enää julkaista vuoden 2020 jälkeen. Muovikorttien tuotannon ja painetun kirjan lopettaminen on hyväksi ympäristölle.

Tarjoamme entistä enemmän taktista mainontaa ja kampanjaratkaisuja, jotka mahdollistavat joustavammat, nopeammat ja tehokkaan medianäkyvyyden. Tämä tarkoittaa mainostajille sitä, että pystymme rakentamaan nopeat lyhyemmät kampanjat esim. Black Friday -ostopäivään, isän- ja äitienpäivään, uutuustuotteille tai vaikka myynnillisesti hiljaisempiin hetkiin. Edut eivät enää ole sidoksissa kalenterivuoteen eli mainostaja voi määritellä kampanjan pituuden itse.

CityShoppari-sovelluksen sijaintipalvelut ja toimialahaku yhdessä notifikaatioiden kanssa parantavat sovelluksen käyttömukavuutta. Notifikaatiot ovat toimineet toivotulla tavalla ja aktivoineet käyttäjiä sekä auttaneet mainostajia saamaan lisänäkyvyyttä sekä suoraa kauppaa. Notifikaatioilla pystymme kertomaan kattavasti eduista sovelluksen käyttäjille.

Liittoyhteistyömme on kasvanut entisestään, tämä näkyy käyttäjämäärien kasvussa. Uusimpana yhteistyökumppaninamme on aloittanut Tehy, joka on kaikkien sosiaali- ja terveysalan sekä kuntoutus- ja varhaiskasvatusalan tutkinnon suorittaneiden ja alan opiskelijoiden palvelu- ja etujärjestö sekä yhteisö. Tulemme solmimaan myös uusia yhteistyösopimuksia, joista kerromme myöhemmin enemmän.